Japon

Coronavirus - Hoe kunt u uw bestelling annuleren?

Uw bestelling van de Japan Rail Pass en van andere producten annuleren

COVID-19: rUW REIS NAAR JAPAN ANNULEREN OF UITSTELLEN

Beste reiziger,

Zoals u weet, hebben we naar aanleiding van de Coronavirus-pandemie te maken met een ongekende situatie, niet enkel in Japan maar in de hele wereld. Onze absolute prioriteit is de bescherming en de gezondheid van onze klanten en ons team.Sinds de uitbraak van de epidemie in Azië werken we nauw samen met onze klanten en we blijven deze voortdurend veranderende situatie op de voet volgen.

Dankzij de ervaring die we hebben opgedaan na de natuur- en kernramp van 2011 in Japan, zijn we ons bij Japan Experience volkomen bewust van de verschillende manieren waarop een dergelijk voorval onze klanten en partners in Japan kan raken.Daarom hebben we met al deze informatie in gedachten enkele wijzigingen aangebracht aan ons annuleringsbeleid

UW REIS UITSTELLEN: VOOR HEN DIE WENSEN HUN REISPROJECTEN UIT TE STELLEN EN EEN TEGOED TE ONTVANGEN

Voor hen die hun reisprojecten tot later wensen uit te stellen, hebben we een unieke maatregel getroffen om hen flexibiliteit in de tijd en gemoedsrust te bieden. We stellen u een tegoed van het totale bedrag van uw bestelling (m.i.v. verzendingskosten) voor, geldig tot 15 september 2021, zonder bijkomende kosten.

Om dit tegoed te ontvangen, moet u ons alle ontvangen producten terugbezorgen vóór de uiterste datum van 31 juli 2020.

Opgelet, als u reeds een terugbetaling hebt ontvangen, komt u niet in aanmerking om een tegoed te krijgen. Gelieve er eveneens rekening mee te houden dat als de waarde van uw toekomstige bestelling hoger blijkt te zijn dan de waarde van uw tegoed, u het verschil moet betalen.

ANNULEREN: VOOR HEN DIE WENSEN HUN BESTELLING TE ANNULEREN EN EEN GEDEELTELIJKE TERUGBETALING TE KRIJGEN

Voor alle reizigers die wensen hun bestelling te annuleren en een terugbetaling te krijgen, zijn annuleringskosten van toepassing. Voor klanten die de Japan Rail Pass bijstandsdienst hebben genomen, worden de annuleringskosten automatisch geannuleerd.

Meer informatie over de annuleringsvoorwaarden en de kosten per product vindt u hier: Covid - 19: Annuleringsvoorwaarden en -kosten

HOE KUNT U ONS UW BESTELLING TERUGSTUREN OM TERUGBETALING OF EEN TEGOED TE KRIJGEN?

De producten die u per post hebt ontvangen, moet u uiterlijk op 31 juli 2020 naar een van onze kantoren terugsturen (poststempel geldt als bewijs).


-> Een lijst van al onze kantoren vindt u hier


Opgelet:

- Gelieve zich ervan te vergewissen dat het pakket uw volledige bestelling bevat voordat u het ons terugstuurt.
- Gelieve om een tegoed of terugbetaling van uw producten te krijgen een begeleidend schrijven bij te voegen waarin u uw voorkeur duidelijk maakt.
- Japan Experience weigert enige aansprakelijkheid voor geretourneerde artikelen die door de post zoek raken.


Wat betreft de immateriële producten en diensten die we u via e-mail hebben gestuurd, te weten de Japan Rail East Pass Tohoku en Nagano-Niigata, de huur van Pocket Wifi en de Yasaka luchthaventransfers, gelieve dit formulier in te vullen en het ons te bezorgen.


Om een terugbetaling of tegoed te krijgen naar aanleiding van de annulering van een gehuurde Pocket Wifi en Yasaka luchthaventransfers, moet u rekening houden met een opzeggingsperiode van 7 werkdagen vóór de begindatum van de huur. Als u minder dan 7 werkdagen vóór de begindatum van de huur annuleert, kunnen we u geen terugbetaling of tegoed geven.


TIJDELIJKE SLUITING VAN DE KANTOREN VAN JAPAN EXPERIENCE

Gelet op de situatie en om ieders veiligheid te waarborgen, hebben we onze kantoren tijdelijk gesloten en werkt het volledige team van Japan Experience momenteel op afstand.

Aangezien de situatie dagelijks verandert, gelieve deze pagina te raadplegen om de heropeningsdatum van onze kantoren te controleren voordat u ons uw bestelling terugbezorgt. Gelieve ons geen post te sturen vóór de vermelde datum, aangezien we de goede ontvangst ervan niet kunnen waarborgen.

SCHATTING VAN DE VERWERKINGSTERMIJN VAN UW VERZOEK

Naar aanleiding van de vele berichten die ons team uit de hele wereld krijgt, kan het langer duren dan gebruikelijk voordat we uw verzoek verwerken. We danken u voor uw geduld. Ons team zal alles in het werk stellen om u te helpen en uw vragen of twijfels te beantwoorden.

We blijven werken aan nieuwe producten en inhoud en hebben kijken er al naar uit om deze weldra met iedereen te delen zodat u dit prachtige land kunt ontdekken. Zodra het terug mogelijk is om te reizen, zal het ons een genoegen zijn om u te helpen met uw reis naar Japan.

We danken u bij voorbaat voor uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en blijven tot uw beschikking staan voor verdere informatie.

Thierry Maincent
Voorzitter van Japan Experience


Japan Rail Pass Van € 242
Kansai Pass Van € 19
Kyushu Pass Van € 125
Shikoku Pass Van € 74
West Pass Van € 159
Hokkaido Pass Van € 142
Central Pass Van € 117
East Pass Van € 220
Coronavirus - Hoe kunt u uw bestelling annuleren?

Uw bestelling van de Japan Rail Pass en van andere producten annuleren
Coronavirus - Annuleringsvoorwaarden

Annuleringsvoorwaarden en -kosten per product voor terugbetaling.
Hoe kan ik me in Tokio verplaatsen?

Tokyo, met zijn 13 miljoen inwoners, is één van de meest bevolkte hoofdsteden ter wereld en strekt zich uit over 90 km oost-west...