Japon

JRP Assistance

Exclusief bij Japan-Rail-Pass.nl: de JRP Assistance garandeert u een veilige reis met de trein!

wat is JRP Assistance?

De JRP assistance kan worden aangegaan door iedereen die een Japan Rail ticket koopt op de website Japan-Rail-Pass.nl of op de website van Japan Experience.

Voor € 10 heeft u recht op onbeperkte toegang tot telefonische hulp in Japan (08:00 / 20:00) voor elke vraag, elk advies of elke correctie aangaande uw reis in Japan. Deze dienst, beschikbaar in het Frans en in het Engels, kan gebruikt worden tijdens de hele geldigheidsduur van uw Japan Rail Pass.

ALLEEN MAAR VOORDELEN

REISBIJSTAND

  • Bent u de weg kwijt op een groot station in Japan? 
  • Verstaat de Japanse werknemer van JR u niet? 
JRP Assistance brengt u met een enkel telefoontje (plaatselijk tarief) direct in contact met een adviseur in Kyoto, volledig tweetalig, die u concrete antwoorden zal geven om een oplossing te vinden.

TIPS

  • Wilt u een reisroute die een kleine stad verbindt met de plaats waar u uw hotel hebt gereserveerd? 
  • Op welk station in Tokyo moet u uitstappen als u met de Shinkansen aankomt? 
De JRP Assistance geeft u praktische reistips betreffende het treinnetwerk in Japan. Deze tips komen van onze deskundigen die regelmatig de talrijke routes in Japan uitproberen.

informatiE

  • Wilt u het tarief weten van de nachttrein? 
  • Wilt u de dienstregeling van een trein weten en u hebt geen internetverbinding? 
De JRP Assistance geeft u in enkele momenten antwoord op de meest uiteenlopende vragen over treinuren, over het gebruik van uw Japan Rail Rass of over de tarieven van bepaalde tickets van private treinbedrijven.

HOE werkt DEZE SERVICE?

stap 1

Wanneer u uw Japan Rail Pass koopt, moet u aangeven of u gebruik wilt maken van de JRP Assistance. Deze reisbijstand kost € 10 extra.

stAp 2

Zodra u de JRP Assistance bevestigt, ontvangt u een e-mail met uw abonneenummer, het reisbijstandpolisnummer, het telefoonnummer van de centrale en de gebruiksvoorwaarden.
Onze JRP Assistance adviseurs in Japan kunnen u eveneens per e-mail antwoorden voordat u in Japan bent aangekomen.

stAp 3

Zodra u in Japan bent aangekomen, kunt u de JRP Assistance bereiken op het vermelde telefoonnummer of per e-mail. Onze adviseurs proberen u zo efficiënt mogelijk te beantwoorden.
Vergeet niet uw abonneenummer mee te delen.

De JRP Assistance garandeert u een veilige reis met de trein.

WAAROM BIEDEN WIJ U ONZE REISBIJSTAND AAN?

Japan Experience is de eerste DISTRIBUTEUR van de Japan Rail Pass in Europa

Japan Rail Pass is een service van Japan Experience. Japan Experience werd 32 jaar geleden opgericht en is het eerste agentschap dat gespecialiseerd is in reizen naar en in Japan.
Onze ervaring in reisroutes en reistrajecten is gebaseerd op de intieme kennis van onze adviseurs die gespecialiseerd zijn in Japan, en op de ervaring die werd opgedaan door onze duizenden reizigers per jaar.

Een Frans-Japans team in KYoto

Japan Experience is het enige Europese reisagentschap met een plaatselijke vestiging in Kyoto.
Op deze lokale vestiging werken 4 adviseurs die vloeiend Japans, Frans of Engels spreken. Dit team heeft zelf al talrijke keren door Japan gereisd en kan antwoord geven op al uw vragen in verband met de trein in Japan.

ONTDEK DE JRP ASSISTANCE IN BEELD

EXCLUSIEF

Het JRP Assistance aanbod van Japan Experience is uniek in de wereld. Deze complete reisbijstand aan reizigers naar en in Japan is een exclusiviteit van Japan Experience.
Door op deze website te blijven browsen, aanvaardt u het gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren, om u aan uw voorkeuren aangepaste inhoud voor te stellen en om bezoeksstatistieken op te stellen. Door deze website te blijven gebruiken, aanvaardt u ons gebruik van cookies. Voor meer informatie en om uw cookie-voorkeuren in te stellen.