Japon

Coronavirus - Annuleringsvoorwaarden

Annuleringsvoorwaarden en -kosten per product voor terugbetaling.

COVID-19 : ANNULERINGSKOSTEN

Hieronder vindt u de voorwaarden om een terugbetaling te krijgen, samen met de toepasselijke annuleringskosten.

Om de per post verzonden en ontvangen producten te annuleren en een terugbetaling te krijgen, moet u deze per post terugsturen naar ons kantoor. Het betreft de nationale en regionale Japan Rail Passes, de Hakone Free Pass, de kaartjes voor de Limousine Bus (Tokyo) en de Sim-kaarten.

Voor de immateriële diensten en producten die u via e-mail hebt ontvangen, moet u ons een terugbetalingsverzoek met uw bestelnummer bezorgen via een formulier dat u op deze pagina vindt. De producten en diensten in kwestie zijn de Pocket WiFi, de Yasaka transferdienst en de twee Japan Rail East Passes, Tohoku en Nagano-Niigata.
 
Hieronder vindt u de annuleringskosten en de uiterste datum voor annuleringsverzoeken per product:

- Japan Rail Pass Nationaal en Regionaal: 15% / 31 juli 2020
- JR East Pass Tohoku / Nagano-Niigata: 15% / 31 juli 2020
- Hakone Free Pass: 15% / 31 juli 2020
- Limousine Bus : 10% / 31 juli 2020
- SIM-kaart: 10% / 31 juli 2020

- Huur van een Pocket Wifi: 10% / 7 werkdagen vóór de begindatum van uw huur
- Transfer Luchthaven Kyoto - Shuttle Yasaka: 10% / 7 werkdagen vóór de geboekte datum
- Pasmo en Suica kaarten* - niet-terugbetaalbaar

*Gelieve er rekening mee te houden dat we de Pasmo en Suica kaarten niet kunnen terugbetalen. De Pasmo en Suica kaarten die via onze Website worden verkocht, zijn niet op naam en komen helaas niet in aanmerking voor terugbetaling. Ze zijn echter tien jaar geldig en u kunt ze dus gebruiken bij een volgende reis.

We nodigen u uit om contact op te nemen met uw verzekeringsmaatschappij om te bepalen of zij de annuleringskosten kunnen dekken. We staan tot uw beschikking als u een verklaring nodig hebt voor uw reisverzekeraar.



WIE KOMT IN AANMERKING VOOR DE JAPAN RAIL PASS?

EEN JAPAN RAIL PASS KOPEN

EEN JAPAN RAIL PASS GEBRUIKEN

andere vragen

ONZE SERVICES

6