Japon

U kunt uw bestelling niet ontvangen?

levering

Levering fedex

Geval 1: Uw adres is niet correct of niet volledig waardoor de levering niet mogelijk is:

FedEx neemt contact met u op per telefoon om een nieuwe leveringstijd af te spreken. Mocht u geen contact kunnen opnemen met FedEx, dan worden wij geïnformeerd. Wij sturen u dan een      e-mail met de melding van het leveringsprobleem.

U kunt zelf contact opnemen met FedEx (met de vermelding van uw referentienummer) via de webpagina https://www.fedex.com/insight/info/contactus.jsp

Een derde persoon kan ook uw JR Pass voor u in ontvangst nemen. Hiervoor volstaat het om een door u ondertekend bericht op uw brievenbus te plakken met de toestemming dat de leverancier het pakje in de brievenbus kan achterlaten.

Geval 2: u bent niet langer aanwezig op het vermelde adres:

Gelieve een door u ondertekend bericht op uw deur achter te laten ter attentie van FedEx - voor levering aan de buren of om het pakje in uw brievenbus te doen - of de receptie van uw hotel op de hoogte te brengen.

Het is aanbevolen ons een adres mee te delen waar u minstens 2 tot 3 dagen denkt te verblijven in geval van een kleine vertraging.

Let op: indien geen enkele oplossing geldt voor bovenvermelde situaties of indien u de levering gewoon weigert, dan wordt het pakket terug naar ons verzonden. De terugzendkosten komen echter wel voor uw rekening.

WIE KOMT IN AANMERKING VOOR DE JAPAN RAIL PASS?

EEN JAPAN RAIL PASS KOPEN

EEN JAPAN RAIL PASS GEBRUIKEN

andere vragen

ONZE SERVICES

6
Door op deze website te blijven browsen, aanvaardt u het gebruik van cookies om uw gebruikerservaring te verbeteren, om u aan uw voorkeuren aangepaste inhoud voor te stellen en om bezoeksstatistieken op te stellen. Door deze website te blijven gebruiken, aanvaardt u ons gebruik van cookies. Voor meer informatie en om uw cookie-voorkeuren in te stellen.